پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215467
نبايد گذاشت فرهنگ غرب ارزش‌هاي اسلامي را از بين ببرد/امر به معرو ف و نهي از منکر يک عفت بوده نه زور و قلدري
تاریخ انتشار : 1395/04/22 10:09:26
نمایش : 883
نماينده ولي فقيه در استان گفت: امروز آمريکا و فرهنگ مبتذل غرب با تمام توان خود در تلاش است که ارزش‌هاي اسلامي را از ما بگيرد و ما هيچ گاه نخواهيم گذاشت اين اتفاق بيفتد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از بام ايران خبر، حجت‌السلام و المسلمين محمدعلي نکونام نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري در مراسم راهپيمايي حجاب و عفاف اظهار کرد: جوانان امروز ما بايد پيرو فرمايشات حضرت علي (ع) بوده و نگذارند اسلام به دست نااهلان بيفتد.

وي تصريح کرد: مردم مسلمان ما بايد بدانند امامي که به آن اقتدا کرده‌اند چه از آن‌ها خواسته و همواره براي برآورده کردن آن تلاش کنند.

نکونام با اشاره به اينکه خودتان به تنهايي در انجام واجبات و ترک محرمات تلاش کنيد ادامه داد: بکوشيم با زبان و عمل خود با منکر مقابله کنيم.

وي با بيان اينکه بايد کو شيد تا جامعه عفيفي داشت تاکيد کرد: ما بايد اجتهاد و تلاش‌گر در دين خدا باشيم.

نکونام با تاکيد بر اينکه داشتن جامعه‌اي پاک حق همه ما است بيان داشت: مردان و زنان بايد وظيفه خود را به خوبي عمل کرده آن‌ها بايد با پوششي مناسب در جامعه حاضر شوند.

نماينده ولي‌فقيه در استان گفت: رابطه بين زنان و مردان مسلمان بايد مطابق با مرز دين تنظيم شود و اين يک عفت بوده و حرف زور و قلدري نيست.

وي رسانه‌ها، خانواده‌ها، مسئولين را بهترين کساني دانست که مي‌توانند عفاف و حجاب را در جامعه ترويج دهند و مرز بين حلال و حرام را کاملا تشريح کنند.

نکونام يادآور شد: جهاد يک جوان مسلمان امروز آن است که بتواند خود را کنترل کند و خود را در مرز دين نگه دارد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html